Záruka, Reklamace | Pro zákazníky | SvetGrilu.cz

Záruka, Reklamace

Záruka a reklamace

Reklamační řád

Kupující je povinen dodané zboží ihned zkontrolovat a o zjištěných závadách informovat prodávajícího do 14 dnů od převzetí a to písemně (e-mail). Pokud byla závada způsobena na straně prodávajícího, bude zboží v odpovídající kvalitě obratem dodáno na naše náklady.

V případě viditelného poškození zásilky, vzniklé při přepravě, je nutné toto reklamovat ihned při přebírání zásilky. Dopravce je povinnen sepsat protokol.

 

Postup při reklamaci

  • písemně na adresu prodejny nebo e-mailem nás informujte o reklamaci
  • uveďte důvod reklamace
  • přiložte kopii daňového dokladu
  • zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) nebo doručte osobně na adresu prodejny

Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději ve lhůtě do 30 dnů od jejího přijetí.

tento je již na webu vložený asi dlouhou dobu, má nasbíráno 59.779 uživatelů (k 27.10.2014)
ZobrazitZboží k porovnání: 0 ks